lördag 5 juli 2008

Ensam

Sitter hemma hos baby och längtar tills på onsdag. Han åkte nyss iväg, han ska till Gotland och vara där tills på onsdag. Kommer längta ihjäl mig :( Får försöka hitta en hobby under tiden så att tiden går fort. Har inte varit utan honom såhär länge på typ 2 månader. :o

Idag ska jag till Alingsås och byta en ring jag fick i present som är för stor med mamma. Sedan släpper mamma av mig på jobbet. Ska jobba 15-00 idag. Segt. Men det är pengar :)
Och så ett svar till Fia; jag undrade också hur man lyckas banka sitt personalkort. Helt otroligt. Jag kan inte förklara, så jag citerar Tuss "Jag råkade vifta ner det...." Haha!

Igår jobbade jag hela dagen, var en rolig dag på jobbet :) Sedan gick jag hem till älsklingen och kollade på Da Vinci Koden. Är positivt överraskad faktiskt. Den var rätt så bra. Trodde att den skulle vara jättedålig. Men inte det.

Jag dör av värme här inne, det är 36.6 grader i hela lägenheten. Det går inte att fokusera på något när det är såhär varmt. Helt sjukt.

Ne, nu ska jag chilla lite framför tv:n lite tills jag ska åka hem vid 10..
Ha det så bra!

Puss <3

Inga kommentarer: