torsdag 25 oktober 2007

Nervös.. :S

Idag har jag varit en lat människa, en mycket lat människa. Jag har legat i soffan hemma hos min älskling och kollat på en massa tråkiga tv-program. När man ligger och kollar på saker man inte vill kolla på, saker man bara ligger och irriterar sig på (som såna där ordprogram typ Momento, Jackpot och pussel) så är man lat. Det har jag gjort idag. Bara kollat helt utan intresse.. Man bara ligger där och blir arg. På vad vet jag inte riktigt, kan inte fokusera min vrede på något, utan bara hela grejen liksom. Jag har kollat på Morrongänget också, dom är för goa :) Älskar deras program :)

Imorse åt jag nutella på mina mackor, fyy! Men det händer så sällan, så jag kan unna mig det ibland! :)
Dessutom så tränade jag och Sandra idag! Vi har blivit så himla duktiga :D
En rolig grej som hände var när vi skulle basta.. Det är ju liksom en bastu för både killar och tjejer på Friskis.. När jag och Sandra hade suttit där en stund så kom två killar in, kanske i 20-årsåldern. Efter kanske 5 minuter fick jag ett näradödenanfall!!! Trodde jag skulle avlida av värmen. Efter att jag hade klagat och jämrat mig en stund så gick Sandra med på att gå ut. Jag skulle kolla hur varmt det var på termometern, då Sandra höll på att bränna sönder sina fötter på golvet, så hon skyndade sig att öppna dörren, samtidigt som jag har kollat färdigt på termometern, så jag vände mig om och skulle gå ut. Ingen av oss märkte att den andra också hade bråttom ut, så vi gick ut samtidigt.. OCH FASTNADE I DÖRREN! Hahahaha! Det var jäkligt kul :)

Imorgon ska jag på anställningsintervju för det där jobbet som jag sökte, barnflickejobbet! Ska bli himla kul, men jag är ju lite nervös förstås.. Men det är ju typ halva grejen :P

Nu är det snart helg, skönt :) Inte för att jag jobbar vardagar men ändå :) Hehe! Då är iaf folk hemma med mig :)

Utgång på lördag också, peppad!

Puss & Kram Hanna


Inga kommentarer: