tisdag 23 oktober 2007

Shopping & ny bil!

Idag har jag varit i stan med Carro och min "styvsyster" Jenny.. Det var trevligt!
Först var det bara jag och Jenny, vi rände runt halva stan för att leta efter en bankomat som funkade.. Och så var vi och kollade på EM unga bagare eller vad det heter, för Jenny går livsmedel och hennes skola var med och tävlade typ eller något :P Massor av bullar och grejer. Jag var jättehungrig och inte blev jag mätt av att se alla läckerheter :P

Sedan kom Carro in till stan, då gick Jenny och var med sin mamma istället!
Jag och Carro gick till arkaden och drack latte på Espresso House. hehe!
sedan shoppade vi lite :) En kjol-klänning grej från GinaTricot och en vanlig vit t-shirt på H&M!

Sen åkte vi hem, då åkte jag med mamma och hämtade en ny bil till henne.. (Begagnad, men ny för oss :P) En Mitsubishi Carisma. Rätt så fin. :)
Vi har även klätt om min datorstol, mycket finare nu :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Funderar på att slötitta lite på tv. :)

Ciao!

Inga kommentarer: