tisdag 30 oktober 2007

Jäkla västtrafik!

Idag skulle jag ha tränat med Sandra, men det blev ändrat för hon skulle jobba :( Så jag skulle med Soffan till ett informationsmöte i Mölndal, men Västtrafik sabbade det. =/ Och det är inte en ovanlighet, dom är värdelösa på att hålla tiden! Åkte hem till Soffan istället. Första gången jag åkte buss upp till henne. :O Kände mig som en turist.. hihi! Visste inte vart bussen gick eller när den gick, men fram kom jag :D
Vi gick ut på en promenad en timme typ, mycket duktigt gjort. :)
Sedan åkte jag hem och ringde min mormor.. Drömde att hon dog i cancer inatt :( Skithemskt. så jag ringde för att kolla att allt var okej :) det var det, både med henne och morfar :D - skönt :)

Sedan var jag ute på en minipromenad, skulle köpa mjölk. :P

Imorgon ska jag ner till Frillesås till mitt lilla älsklings-penntroll, vi ska kolla på film och ha det myspys :)

Snart ska jag kolla på Skild, rätt så intressant faktiskt. hehe!

Ikväll blir det fruktsallad och film! Hmm, antingen Heffaklumpen, Pettson & Findus eller Pelle Svanslös och den stora skattjakten. hehe! lutar åt Pelle Svanslös :)


Inga kommentarer: