torsdag 1 november 2007

Såååå trött...

OMG, är så himla trött!
Dagen började med att min klocka ringd 04:30 (!!!!!!), men låg kvar till 04:45 typ. Orkade bara inte gå upp.
Åkte till jobbet och kämpade på fram till klockan 11:00. Det bästa med jobbet är att man får äta en massa nybakade frallor, yey :D
Idag fick jag reda på att dom måste dra 32,50 :- varje dag för mat och så.. Shit jag som aldrig har ätit så mycket per dag, nu ska här ätas :) Nu när jag betalar för det. Hehe!

Efter jobbet åkte jag med min älskling till statoil, han skulle rå om sin bil lite, typ pumpa däck och sånt :) Sedan åkte vi till Kungsmässan, där vi träffade Maria och Jimmy. :) "Maria, ser dom här skorna stora ut???!?" "Jimmy, du har stora fötter, då får det ju bli stora skor....."
Haha!
Sedan åt jag på buffé med Sandra, mycket trevligt :)
Åkte hem, såg en gubbe på Nils Ericsons Terminalen som hade kissat på sig.... Blääää! Han satt typ 5 meter ifrån mig..... Usch! Usch! Usch!
När jag gick på bussen hittade jag ett oanvänt busskort på sätet bredvid mig :) Mohaha! det ligger i min plånbok nu :)

Sedan när jag kom hem så låg det en mask i vårat kök, blä! Det såg dock inte jag, så jag trampade ihjäl den. blä. hörde hur det krashade under foten. usch!
Sov en stund, sedan åkte jag och gymmade med min mamma, vi hade riktigt kul :D

Kollade på du är vad du äter, haha! Go gubbe som var med idag! En tysk, Peter Antoine. hehe. han hade en söt hund som hette Sture som också behövde banta. "Kom igen, gubben, det är bra jobbat. Detta är vårat nya liv Sture." Hihi!

Nu är jag så himla trött efter en händelserik dag. Ska nog lägga mig på sängen och kolla på lite film kanske och äta päron :)

Godnatt folket!

Inga kommentarer: