onsdag 21 november 2007

Faaaaaan!

Blir så himla trött på mig själv! Såå otrooligt trött!
Sitter här och är såå förbannad på mig själv..
Var på intervju hos vikariepoolen idag, BIG mistake! Kände redan när jag var på intervjun att det absolut inte var något för mig överhuvudtaget.. Inte för fem öre.. :(
Är inte så flexibel som dom vill att jag ska vara. Och jag blev så pissed på den där tanten som intervjuade mig.. Ytterst skum dam.. :/
Och nu sitter jag här, utan att ha en fucking jävla aning om vad jag ska göra!!!!
Måste ha ett jobb, men jag orkar inte gå till ett jobb där jag inte kommer trivas igen..
Hade gärna haft kvar mitt nuvarande jobb, men lönen räcker inte, får inte ihop tillräckligt många timmar. :/

Fan fan fan fan!
Hatar sånt här. F*ck!

(ursäkta att jag lät er "se" mig sån här. var tvungen att skriva av mig. detta har gått och stört mig hela dagen. har tänkt på det här konstant sedan kl 11 imorse.. :( men iaf, ursäkta att jag skrev allt detta här just, ska aldrig upprepas.. eller det kan jag inte garantera.. kanske flippar loss om ett tag igen..)

1 kommentar:

Elin Richthoff sa...

Bloggen ar till for att latta din tankar Hanna. Du hittar ett jobb snart! <3