tisdag 13 november 2007

Slappdag!

Idag har jag haft en slappisdag, har varit jätteskönt! Bara softat, kollat på film, gått runt i myskläder hela dagen osminkad och med en frisyr som nästan är synd att kalla frisyr..
Har varit inne på coolstuff.se, varma rekomendationer! Skitroliga saker, vissa så onödiga så det är skrattretande! :D
Hittade en Mood Beam, som är som ett litet spöke som man kan ha som nattlampa, och den kan blinka och pulsera i takt med musik och grejer. Önskar mig en sån i julklapp :D
Så sööt var den!

Jag har kollat på en film också, Santa Claus 3. Skitmysig julfilm :D
Call me crazy, men jag har börjat planera vad jag ska köpa för julklappar till folk, håller på att komponera en egen julskiva och sitter och planerar hur jag ska julpynta mitt rum :D
Älskar verkligen julen!!
Och jag tjuvstartar lite ;)

Sitter här och väntar på min kära vän Soffan, vi ska gå ut och gå med hennes hund Wilma :D Och planera våran roadtrip på fredag :D längtar!

Imorse när jag vaknade så snöade det :D
Yey! :D

Puss & Kram

Inga kommentarer: