måndag 12 november 2007

Såå trött..

Nu var det visst några dagarsedan jag skrev. Anledningen är nog att jag inte har gjort så mycket vilket resulterar i att jag inte har något att skriva..
Egentligen har jag inget att skriva nu heller men men :P

Är så himla trött just nu, fattar inte varför. :O
Idag har jag tränat med Sandra :) Mycket trevligt! Vi har blivit så himla duktiga :)

I helgen har jag jobbat, inte så mkt mera.. Fast igår var jag och åt lunch/middag i Kungälv med mormor, morfar, moster + man och barn och min familj! Lökeberg hette stället, det låg mitt ute på landsbygden och såg ut som ett ålderdomshem. Men trevligt var det!
Det var en buffé, så man fick äta och dricka hur mkt man ville. Fanns hur mycket som helst att välja på. Efterrättsbordet var helt otroligt.. :P Typ 6 - 7 olika tårtor att välja på, plus glass och fruktsallad och bär och en massa olika. Massa färsk frukt, och olika dessertostar. Shit vad jag åt. Tack mormor och morfar för en trevlig söndag :D

Bara så att alla vet så genomgår jag en ruskig smärta i munnen just nu. :'(
Strängen under överläppen har typ spruckit, jag tror inte att dom som inte varit med om det vet hur helvetiskt förjävligt fruktansvärt skitont det gör.. :( Kan inte äta äpple, inte använda mitt flourskölj, inte le, inte skratta, inte slicka mig om läpparna m.m.. Shit det är otroligt vad ont en sån liten grej kan göra..
Hoppas att det ska försvinna snart, har haft skitont sedan i fredags..
Hoppas hoppas hoppas.

Ne, nu ska jag lägga mig i min säng och läsa SOLO. :)
Mår så himla illa och är så himla trött. Så nu ska jag krypa till kojs :)

Godnatt allihopa :)

Inga kommentarer: