tisdag 27 november 2007

OMG, man blir ju helt slut!

OMG, vad jobbigt det är att ta hand om en massa barn hela dagarna. Visst det är kul, men det är jobbigt när man måste ha ögon i nacken.. :P Man blir ju helt slutkörd! Igår var jag på ett dagis nere i centrum, 1-3-åringar, såå söta :D Idag var det jobbigare, 4-åringar.. OMG! Hoppas aldrig att mina barn blir 4 år :P Dom kan hoppa över det. Vara tre och bli 8 direkt :P Hehe ne förresten, det är nog annorlunda när det är ens egna barn. :)
Imorgon ska jag vara på det stället jag var på igår igen, ska bli rätt kul faktiskt :)
Sedan ska jag ta mig lite ledigt torsdag och fredag, för att sedan jobba lördag och söndag. :) Men pengar blir det :) Går bara och tänker på min efterlängtade laptop hela dagarna :D

Ikväll blir det nog bara lite mys framför tv:n med mig själv, ska lägga mig i tid idag. :) Längtar efter sängen :P

Mindre än en månad till jul :D Yey :D

(missbrukar smileysar till tusen, något ni helt enkelt får acceptera.)

1 kommentar:

Elin Richthoff sa...

Jag lovar dig, 8-aringar ar inte helt enkla dom heller...