lördag 3 november 2007

Lite i förväg, men det är så himla gott!!!

Idag har jag jobbat.. det var en märklig dag. vi fick inget bröd :O
och så blev jag vansinnig på en tant som klagade och ville att vi skulle koka nya ägg till henne när det var fem minuter kvar tills vi stängde..! och så frågade hon om vi inte hade rågfrallor (hade vi haft det så hade det legat i brödkorgen ute i matsalen), hon ville ha mildrökt kaviar, så kalles passade inte. hon ville ha mer frukt, kaffe och juice. så vi ställa oss och skära upp ny frukt och göra nytt kaffe för hennes skull. hon klagade på allt!! morr!

nu sitter jag här och äter lite godis, väntar på att min deg ska jäsa klart :D ni kan inte gissa vad jag bakar ;) lussekatter :D:D såå himla gott!!
kunde inte vänta till jul :) hehe!

imon ska jag också jobba. börjar kl 5 imon med.... OMG!
men men bara en dag kvar nu :) sen är jag ledig 5 dagar :D

puss & hejs!