lördag 22 december 2007

Dan för dan före dopparedan!!

Nu är det julafton i övermorgon, kan inte fatta det! Detta året har gått så himla fort! Hänger inte med själv :O

Igår åkte jag till min älskling, med förhoppningar om att slippa jobba idag. Men icke sa Nicke. Det är klart att det blev jobb iaf. Jag blev lite smått besviken, och en smula förbannad på vissa saker.
Efter någon timma ringer J från receptionen och frågar om vi vill komma till jobbet redan som igårkväll, vi skulle få gratis dricka och bo gratis på hotellet en natt, så att det inte blev så långt till jobbet imon. Dessutom var det typ 7 gäster på hela hotellet, hon var måttligt uttråkad och var i akut nöd av sällskap. Såklart så tackade vi för det, packade väskan och åkte dit.
Jättefint rum, och en väldigt trevlig kväll!
Dagen idag på jobbet var desto segare.. Hände inget på typ två timmar. :/
Imorgon blir det jobb igen, sedan ska jag hem till min pappa och umgås. Fira lite jul och sådär tror jag.
Det ska bli väldans trevligt :)

Dagen efter det så är det julafton :D Men det hade jag ju inte behövt berätta, tror att ni har rätt bra koll på det själva :P
Älskar julen! It's the most wonderful time of the year :D

Om jag inte hinner skriva innan eller på julafton: Så ha en riktigt GOD JUL :D
Ät mycket godis och mat, drick mycket glögg, pilla i dig ett par pepparkakor, öppna massa julklappar och se glad ut :D

Inga kommentarer: