torsdag 13 december 2007

Lucia!

Igår var jag i Ullared och köpte en massa prylar. Handlade för 1300 eller något. massa julklappar :D
så nu är jag nästan klar, har ett par julklappar kvar :) har varit himla generös detta året, har köpt för mycket mer till varje person än vad jag brukar! men det gör ju inget, nu när man jobbar har man ju lite mer pengar att leva för :) dessutom är det himla kul att ge bort saker och se hur glada folk blir :D

idag har jag jobbat, på en förskola här i Mölnlycke. var rätt söta barn, men jag fick ingen riktig kontakt med dom, förutom några. en liten tjej på 1 år började gråta hela tiden, hon ville att jag ska skulle bära henne hela tiden och hon vill sitta i mitt knä och grejer när vi var ute, himla mysigt :D
men jag kände mig lite dum när jag bara satt där med henne och inte gjorde så mycket annat på hela tiden som vi var ute. Men vad skulle jag göra, så fort jag ställde ner henne på marken så hon fick gå själv så började hon gråta. det var ju hjärtskärande :(
men fick allt en liten mysig stund med lilla Emma :)

imorgon är jag ledig, så himla skönt ska det bli, för att sedan jobba i helgen :/ men nu är det bara två helger kvar som jag ska jobba, sedan är det finito! :D

Ikväll ska vi köpa julgran, så himla underbart! har längtat så! dock ska vi inte ställa in den förrän nästa fredag! Men det är ju rätt lagom!

Ska åka till Älsklingen imorgon, ska försöka få honom att baka pepparkakshus med mig! Gjorde det hemma nu i veckan, charmigt blev det ;) snyggaste ever ;)

Glad Lucia på er :D

Inga kommentarer: