tisdag 4 december 2007

Tisdag

Nu sitter jag här och väntar på att jag ska till jobbet. Ska vara på Barrskogens Förskola idag, på solstrålen :P Jobbar från 09:00 - 17:00.. Hatar att jobba till 17.. Då är det kolsvart när man ska gå hem.. Men det är ju så det är.
Får gå in för att det ska bli en toppendag, och så får jag göra det bästa av situationen! :)

I helgen har jag jobbat. Trist. Men det blir pengar :)
I söndags hade vi kalas för Jenny här hemma, hon fyllde 17.. Det var rätt så trevligt :)

Pratade med Knarkis igår på msn, vi ska träffas den 19 december, och ha en heldag på Kungsmässan. hehe! Vi ska fika och prata en massa! <3>Ska bli väldigt kul iaf!

Igår hade jag en deppdag som var utan dess like. Så fort jag slog upp ögonen på morgonen så var min första tanke "fan.."
Vet inte ens varför. Det är så jobbigt när man är depp till tusen, utan att veta varför. Då kan man ju inte göra något åt det.

Ikväll ska jag gymma, ska bli kul! Har inte tränat på en hel vecka nu :O Måste skärpa mig med detta. Hade ju en sådan himla fart tidigare. Men det blir jobbigare nu när jag jobbar. Skulle kanske ha tränat med Sandra idag i Kungsbacka, men det blir jobbigt när jag slutar så sent. Och jag har ingen bil heller. Den är paj.

Haha, i söndags när jag skulle åka hem, så började bilen helt plötsligt låta väldigt mycket och så var det något som skrapade i marken.. :S
Så jag stannade på en hållplats och skulle kolla vad det var. Det var ljuddämparen så hängde i marken. Haha! Pinsamt vart det att köra hem när bilen brummade så högt. hehe! Sedan när jag kom hem hade den åkt av på vägen, det märkte inte jag :P

I lördags var jag på Guldfynd och köpte julklapp då jag blev erbjuden att köpa en lott för 10kr, där jag kunde vinna presentkort på Guldfynd. Skulle precis säga att jag inte har tur i spel, och tänker därför inte köpa någon lott. Då säger hon i kassan "Pengarna går till Bröstcancerfonden..", då kunde jag ju inte låta bli. Så jag köpte en lott, och tänkte att "ah, nu kanske jag har räddat en tutte iaf."
Gissa vad jag vann?
Inte ens ett ruttet litet korvöre. Men jag räddade ju iaf kanske en tutte. Och det är ju en vinst bara det, kanske inte för mig, men för den vars bröst är sjukt :)

Åh det är kallt ute idag. Toppen när man ska vara ute en hel timma typ och leka med barnen. Skulle också behöva en overall som dom har!! ;P

Slutligen: Tack Elin för kommentarerna! :) Mycket roligare att skriva om folk kommenterar. Skärpning! ;)

1 kommentar:

KlaraM sa...

<3 Kanrkis kommer! Varför depp..? Jaa shit längtar tills jag får träffa er alla igen. Alla verkar ha fullt upp med jobb å shit.. Kram och Puss!