lördag 8 december 2007

Shopping!

Idag har jag varit i stan med mina flickor, Carro och Sandra!
Jag köpte:
- en svart tröja från Gina
- en t-shirt från Rut m.fl.
- julklappar
- Mascara
:)

Och så åt vi på ett ställe som hette Bagatelle Café, biff med potatisgratäng och bearnaisesås! Usch! Var inge gott :(
Alldeles för mycket peppar, brann ju fan i munnen :(
Men billigt var det iaf ;P

Igår chillade jag bara. Var hemma hos Älsklingen först och städade och julpyntade lite.. Sedan åkte jag hem och handlade med mamma. Hade en myskväll här hemma, kollade på Idol och sådär.
Vilken chock att Marie vann, jag trodde Amanda skulle vinna! Hade faktiskt hoppats på det också! men men..

Imorgon blir det först min "bonussysters" dansuppvisning i Lisebergshallen tror jag, sedan Rusta (:D), efter det blir det 4-årskalas, hehe!

Ne, nu ska jag kolla på film och läsa GT! hihi!

Godnattens.

Inga kommentarer: