lördag 15 december 2007

Untitled.

Jag och mamma köpte julgran i torsdags, men det skrev jag ju i förra inlägget. Vad jag inte berättade var att vi bar granen hem, jag & mamma. Vad vi är duktiga! Bar den nere ifrån centrum, typ 15-20 minuter, uppförsbacke typ hela vägen! Gud vad stolta vi var sen!
Hade träningsvärk i båda armarna dagen efter! :P

Igår skulle jag och Älsklingen göra ett pepparkakshus, något misslyckat. De flesta av delarna som vi hade köpt sprack, så vi gjorde inget hus. Vi bara klistrade ihop delarna lite hipp som happ, nu är det bara en hög av ihoplimmade pepparkasdelar. Haha! Asfult, men såå himla unikt :)

Idag har jag jobbat.. Seegt.. Sedan åkte vi till Kullavik för att hämta Robin, vi skulle in till stan. Robin visste inte att vi skulle komma så tidigt, och han stod i duschen. Dock var ytterdörren upplåst, så vi smög in och tog en rundtur i huset, mycket fint :)
Sedan åkte vi in till stan, fick tag på tre julklappar till, bara två kvar nu.
Ska snart lägga mig, ska ju jobba imorgon också. :/ Men det är bara att le och se glad ut. Det kommer jag ju iaf göra när lönen kommer :D hehe!

Godnatt folket!

Inga kommentarer: