onsdag 19 december 2007

Shopping!

Idar var jag på Kungsmässan med min älskade KNARKIS <3
Sedan kom Sandra och till sist fikade vi med Fia också. mycket trevligt.
Espresso House som vanligt, man ska liksom fika där när man är på kungsmässan :)
Jag köpte ett par tights, äntligen! har vart på väg att köpa det i ett år. nu har jag dom :)
fick sandra till att köpa ett par väldigt mysiga och fina röda tjocksockar till mig från Kappahl i julklapp. dom ska jag ha på julafton :)
ska få dom i morgonpresent :) hehe!

imorgon blir det nog jobb.. segt. men sen är det inge mer dagis fram till efter nyår som det verkar. det är ju nästan inga barn på dagis mellan jul och nyår.
då är det bara sista helgen på restaurangen nu i helgen, sedan ska jag bara njuta av ledigheten :)

pusspuss från mig :)

Inga kommentarer: