torsdag 26 juni 2008

Blogglust = noll

Jag har vaerkligen ingen lust att blogga nu för tiden. Känner inte att jag har något att skriva om, inget intressant iaf. Klart, jag skulle ju kunna sitta och skriva hur mycket som helst, men det skulle bara vara blaj :P

Idag har jag varit ledig, är hemma hos min älskling. Vi har städat och grejat hela dagen typ. Så nu börjar det bli riktigt rent och trevligt :) Nu står han och har precis lyft upp hela sängen och grejar under den. :P Ingen aning om vad han gör :O
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. En promenad kanske? Är så sjukligt sugen på glass idag asså. Sötsugen överhuvudtaget. Jobbigt. Får väl se om det blir någon glass eller något senare. Kanske tar en promenad till avenyn och går till Coop. :P
Får väl se, kanske inte ens blir någon promenad.
Imorgon ska vi till mammas jobb och äta lunch med henne. Sedan ska vi köpa doppresent till lilla Emelie. Efter det ska vi gå på Universeum. Har aldrig varit där. Kanske är dags ^^
Dessutom är gratis gott :) hehe.

Puss hej

1 kommentar:

Anonym sa...

universeum är en besvikelse, det är så mycket mindre än man tror.:(