tisdag 24 juni 2008

Framtid?

Sitter här och letar utbildningar, det är sjukt svårt. Eftersom att jag var väldigt lat i gymnasiet så har jag för dåliga betyg för en massa olika utbildningar. Har ju inte jättemycket att välja på, högskoleutbildning är i princip uteslutet liksom. Får bli KY. Men jag hittar inget som känns sådär klockrent. Det är verkligen jättesvårt... Vill hitta något, vill kunna släppa detta och känna att jag vet vad jag vill göra med mitt liv och hur jag ska ta mig dit. Är så motiverad och plugg-sugen. Skulle ge allt. Först ska jag bara hitta en utbildning som jag kan satsa helthjärtat på.. Fy fasen asså.
Aja, får leta vidare. Tänkte räkna ut mitt snitt så att jag vet vad jag har att röra mig med. Funderar på att kanske läsa upp några betyg så att jag kan höja snittet lite. Ska sätta mig och kolla lite på detta nu någon dag.

Ska snart gå till jobbet, ska faktiskt gå idag. Inte åka buss. Känner mig riktigt duktig :)
Jobbar på G&P idag, ska bli rätt kul. Beroende på vem jag ska stå med. Det är alltid lika spännande. :P Är så glad också för imorse så fick jag reda på att en tjej kunde ta mitt lördagspass, så att jag kan följa med på dopet. :)

I övrigt känns mitt liv fantastiskt.
Ah, det gör det faktiskt.

<3

och glöm inte, love is a label that never goes out of style..

2 kommentarer:

Anonym sa...

ta det lugnt, det ordnar sig alltid! Herregud du är ju inte mer än 20!! Du har lång tid på dig att hitta det du vill göra med ditt liv.. Relaxe..

Elin Richthoff sa...

Jag vet, det e assvart! :S