torsdag 19 juni 2008

Onsdag

Idag har jag haft en rätt så bra dag :D Dagen började med att jag vaknade hos min, sedan vart det lunch med Fia på Super Sushi, gott gott. Maten blev mitt Mount Everest, dock orkade jag inte äta upp det. Ville verkligen, men god, mission impossible säger jag bara....
Vi tjötade som vanligt, sedan åkte jag till jobbet. En ootroligt seg dag, blev en del skitsnack kollegorna emellan, alltid trevligt. Ämen vi berörde var Britney Spears, snoppar och taniga killar. haha. Vi har alltid lika kul ^^

Lunchade med Sara, dock vart det snarare middag, ugnsbakad falukorv med potatismos, fyy! Inge gott. Men kom på att det gick att äta om man åt lika mycket ketchup som mat. Nyttigt och bra, men vafasen. Me like ketchup. Eller ne, jag tror till och med att jag älskar ketchup. Det kan nästan rädda vilken vidrig maträtt som helst. GOTT :D

Slutet på dagen var om möjligt ännu segare. Hade typ inga gäster, stod och drack kaffe och hängde i kassan. Men det var chill ändå.. :)
Efter det väntade jag på lovely P på ds, han skulle jobba över pga fotbollen. Till slut kom han och vi traskade hem till honom.

Imorgon ska jag jobba, dock ett kort pass, från 16 till 20.30. Efter det ska jag hem, första gången denna veckan. hehe.

Ne nu blir det myspys och tv med P <3

Ha det fint, puss hej!

Inga kommentarer: