måndag 9 juni 2008

Ursäkta.

Herregud. Har inte bloggat på jättelänge. :O
Vet inte alls hur detta har gått till.
Hade nästan glömt att jag hade en blogg. Har inte varit hemma så mycket, och så hade jag kommit åt en grej på datorn så att inte internet funkade.. Men nu är jag tillbaka igen :)

Har hänt en hel del sedan jag uppdaterade senast den 30 maj. hehe. Så jag orkar faktiskt inte berätta om allt :)
Har jobbat en del, festat och umgåtts med vänner. :)

Idag jobbade jag. Är så himla trött på folk som kommer fram och säger "Jag vill ha en glass." "Hmm, jaha okej. Vad vill du ha för glass?" Eller om dom kommer fram och säger "Hej, choklad tack." Det är nästan skrattretande. "Jaha okej. Vill du ha skopglass, chokladpulverdoppad, chokladripplad mjukglass eller chokladtopping?" Det finns liksom ett par olika sorters choklad. hehe. det händer typ 100 gånger om dagen också att folk säger "Hej, en läsk tack." Jag kommer alltid att tänka på det sånt nu när jag beställer. Vara konkret i mitt uttalande. Och snälla ni, beställ inte för mycket för snabbt. Det blir bara jobbigt. Man lär sig mycket. Men det är klart, det är väl inte lätt alltid för alla att veta. Ursäkta om jag låter bitter. ^^

Imorgon är jag ledig, på torsdag också. Imorgon ska jag nog till Avenyn och kolla på fotboll. Om det är okej väder förstås. Det blir nog trevligt. :D

Aja, nu ska jag nog lägga mig och kolla på Sex and the city.

Godnatt folket. <3

2 kommentarer:

Elin Richthoff sa...

Haha..det var som nar jag jobbade pa restaurang. folk kom tidigt pa morgonen for att fraga vad det var for mat och sa fragade dom samtidigt typ. "och hur smakar maten idag da?". hur fan ska jag veta det 8 pa morgonen, och jag som inte ens var kock... suck. idiotiska manniskor!

Anonym sa...

är du ledig på torsdag ändå? men varför åker du inte med?