torsdag 19 juni 2008

Torsdag

Idag är det torsdag och jag sitter här och fördriver tid med att inte göra någonting alls. Imorse fick Pierre jättebråttom till jobbet så han bara sprang runt här och stressade, tyckte nästan synd om honom :P Men han hann till jobbet iaf :)
Jag börjar inte förrän senare idag, så jag fick vara kvar i hans lägenhet och chilla. tack sötnos :)

Ska försöka göra lite nytta här också, inte bara lata mig.
Idag är det kort dag på jobbet, efter det ska jag hem. Imorgon ska jag jobba från 11.30 till 20.30, på Glassiären, ska bli kul :) ska jobba med sköna människor, så det blir nog bra :) Efter det ska jag ner till Frillesås till Cissi och hennes familj. Blir inte så mycket party, blir nog snarare chillfest. Hoppas att det inte regnar.
På lördag blir det utgång med tjejerna, och på söndag får jag se vad det blir. Ska vara med min snygging vet jag :)

Ne nu ska jag slå in lite presenter till P's familj som han har köpt :) om jag kan hitta någon tejp det vill säga. vill inte springa runt här och snoka.. :P

Aja, ha en bra dag :)

puss <3

Inga kommentarer: