tisdag 17 juni 2008

Dålig update (igen)

OMG, vad dålig jag är på att uppdatera bloggen.. Skäms nästan :P Iofs har jag nog inte så många läsare så :P Men det är ju inte bara för att folk ska läsa om mitt liv som jag bloggar, utan väldigt mycket för min egen skull också. Får defentivit bättra på bloggandet.

Men som ni kanske vet så har jag något annat som tar upp en del av min tid. But I don't mind (L)

Jobbar en hel del också, men det blir pengar :) Dessutom har jag ett så bra jobb, så det är nästan bara roligt att gå till jobbet nu för tiden, så himla skönt :D
Idag har jag jobbat med J och M på Glass & Popcorn. Riktigt trevligt. :)

Imorgon blir det lunch med Fia innan jobbet, sushi. Mm, me like :)

Ne nu ska jag gotta mig i att läsa andras bloggar en stund, sedan ska jag laga mat till mitt hjärta som kommer hem om 1 ½ timma typ :) Tänkte lägga mig och kolla på tv en sväng också.

Tills nästa gång, simma lugnt :)

Puss hej <3

Inga kommentarer: