söndag 29 juni 2008

Söndag

Idag är det söndag, det betyder KANINFEST! Jag ska inte gå på den dock, ska bara vara med på förfesten. Men det är ju oftast förfesten som är roligast så :) Ska alldeles strax åka till Brunnsparken och möta upp tjejerna. :)

Idag har jag jobbat på Glass och Popcorn. Vi hade kändisbesök. Ingemar Allén från Morrongänget. Inte dåligt. Han köpte en mjukglass i rån. :) Vi fick hans autograf. haha ;)
Jobbade en kort dag. Sedan åkte jag hem till älsklingens lägenhet och sov en sväng. Behövdes verkligen. Skönt som tusan var det. Älskar att sova på eftermiddagen :) Sedan har jag städat, diskat, lagat mat (glamouröst, korv med bröd. kan man ens kalla det att "laga mat"?) och gjort iordning mig.

Igår var jag på dop i Ingared. det var väldigt fint. Bebisen Emelies storasyster Jennifer hade skrivit en dikt som mamman läste upp. Jag och mamma är så blödiga, så vi började gråta. haha!
Hon förklarade i dikten hur ett dop går till. Sista meningen var "Det är så reglerna går till." Haha! Jättegulligt var det!
Efter dopet lekte jag med Soffan, vi var ute och gick i typ två timmar. Man känner sig duktig då. Sedan var jag på Liseberg med Jessica, vi flummade runt till tusen. en trevlig dag :)

Ne nu måste jag springa ner till bussen. Ha det fint!

Puss <3

Inga kommentarer: