lördag 31 maj 2008

Låång dag.

Idag har jag jobbat massor. från 12.30 till 22.30. Det var en massa folk, och då menar jag en massa folk! Vi hade tre kassor öppna och tre köer som sträckte sig utanför dörrarna i flera timmar i sträck, kändes som att det aldríg skulle vara över. Ingen hade växel, allting tog slut. Dessutom var vi underbemannade. Vi hann inte med allt samtidigt. :/ men det löste vi tjejer! Grymma är vi :) tårtpaus hade vi också. J hade med sig tårta som hon hade bakat, passade fint eftersom att M fyllde år idag :) har trots mycket stress och hinder varit en rätt bra dag på jobbet :)

Imorgon ska jag ha stort kalas här hemma för mig :) ska bli jättekul! ska bli så roligt att träffa alla igen :)

ne nu ska jag sova.. ha det fint.

puss <3

3 kommentarer:

BennyKarlsson sa...

Välkommen till arbetslivet =) saknar du skolan ;)

Anonym sa...

Lite dålig update här:p

Anonym sa...

Vad händer Hanna`? What's with the bad update?