tisdag 15 januari 2008

Beroende.

Det är helt sjukt, det enda jag vill göra hela tiden är att titta på Sex and the city.. börjar nog bli beroende.. :P Har snart kollat färdigt på hela serien, har bara typ 2 eller 3 skivor kvar av sista säsongen. Sen får jag se fram emot långfilmen :)

Dom ringde inte från kommunen idag, inte igår heller för den delen, så jag är ledig idag. Börjar nästan bli tråkigt att vara hemma. Eller inte tråkigt, men lite deprimerande. Går bara runt och tänker på pengar och hur det ska gå om jag inte får mycket pengar alls denna månaden.. Verkligen inget säkert jobb, det är ju inte något man kan lita på. Jag kan inte heller vara hemma med gott samvete, får en känsla av att folk runtomkring mig ser mig som lat.. Men jag kan ju inte göra mer än det jag redan gör..

Aja, inget mer jobbsnack nu.
Jag har varit lite dålig på att uppdatera, men har inte haft någon lust och inget speciellt att skriva om.
Helgen som var har varit toppen!
I fredags var jag först hemma hos min älskade Sandra för att chilla, dricka lite vin och bara göra det vi gör allra bäst; prata. Sedan bar det av till Gårda Brygga för att gå på hejdå-middag hos Carro för hon flyttar ju till Uppsala nu i veckan.. Efter middagen åkte jag hem till Älsklingen och kollade på tv, och bara chillade. På lördagen hämtade mamma mig, så åkte vi till Ullared och var borta hela dagen. Söndagen vart det chill rakt igenom. En väldigt lugn helg, men åh så skön!

Idag har jag inget att göra. Skulle kanske träffat Cissi och fikat, men så skulle mamma till gymmet ikväll och då tänkte jag hänga på.. Så föreslog jag att vi kunde ses tidigare.. Men hon sover fortfarande, så det blir nog inget. synd, men men.
Får väl gå ut på en promenad eller något senare, var ute på två 40minuters-promenader igår, och så blir det väl en idag och senare blir det gymmet. Vad duktig man är om man anstränger sig :) Och så stolt man blir efteråt. :)

Igår skickade Cissi tre låtar till mig. En utav mina absoluta favoriter; Prime Sth - I'm stupid.
En nyfunnen favorit; Foo fighters - Best of you. Den tredje var Maskinen - alla som inte dansar. Helt okej, totalt crazy och helskum, men ändå en halvrolig låt. :)

Adios amigos -

Inga kommentarer: