onsdag 23 januari 2008

Onsdag.

Dom ringde inte från kommunen igår, och inte idag heller.. Detta håller inte. Förra veckan jobbade jag en dag.. Vad trött jag blir på det.

Till något annat; igår var jag i stan med Soffan och Cissi.. Väldigt trevligt. Vi gick runt i affärer och åt på Paprika. Gott gott :)
Dock shoppade jag inte något.. Har inte råd med sådan lyx ;)
Sedan träffade jag mamma, vi skulle köpa tyg som skulle bli gardiner till båten. Dock fanns inte tygaffären kvar.. haha! Mamma hade inte kollat innan, hon visste att det låg en där förr. Men tydligen inte längre.. :P Så då gick vi till Knapp Karlsson. Oj, vilken lustig affär. Tusantals sorters knappar i olika storleka och former, som var uppdelade i färgskalor. Haha! Tragiskt. ^^

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska företa mig. Eller det blir träning i eftermiddag någon gång med mamma.. Ska skriva klart mitt nya cv, och kanske söka lite jobb. Undrar bara vad för jobb. På arbetsförmedlingens hemsida så finns det bara städjobb och restaurangjobb. Och trots att jag gick hotell & restaurang, så vill jag inte jobba inom det.. Visste inte alls hur det var i ett riktigt restaurangkök när jag sökte till gymnasiet... Himla dumt. Men men, ingen idé att gråta över spilld mjölk, gjort är gjort.

Haha gulliga ni är Elin & Klara, trodde ni på det jag sa om att Sandra hade gjort mig blind? Hehe.
Tur att jag bara ljög då, för blind vill jag inte bli :P

Ne nu ska jag äta frukos. Börjar bli hungrig.. Puss på er :)

Inga kommentarer: