måndag 28 januari 2008

Måndag igen...

Idag är det måndag igen.. Känns som att det är måndag hela tiden. :P
Men jag har iaf jobbat idag, och nu har jag heela långa eftermiddagen på mig att göra något. Men det blir nog inte så mycket gjort. Har ingen ork. Måndags-seg idag. Det får man vara. Ibland.
Sen när mamma kommer hem så ska vi gå en promenad iaf. Känns bra att röra på sig lite :)
Ska nog bara kolla på film idag, och så får jag nog ta mig i kragen och sätta upp mina kort på väggen. Har dragit mig för det nu i två veckor, så snart får jag nog se till att få upp dem.

Okej, lite update. I fredags var jag ju hos fröken Dahlström och bara degade, väldigt trevligt. I lördags tänkte jag att jag skulle sova ut, men nejdå. På grund av min träningsvärk så kunde jag inte röra mig i sängen, så jag fick gå upp. Jag åkte med mamma på lite av hennes ärenden, sedan fikade vi på Ikea. Efter det åkte jag hem till älsklingen, vi åkte vidare till Varberg till hans bror + flickvän. Vi började kvällen med att bowla. Jag vann. NOT.
Vi åkte och handlade mat och lagade den. Mycket smarrigt. Sedan spelade vi Buzz och Guitar Hero. Väldigt skojigt. Fick höra att jag var en naturbegåvning :D
I söndags åkte jag in till Kungsbacka med min bästa Sandra, vi kollade i affärer och sådär. Jag fick tag på en tröja, likadan som Sandra har. Nu är dom tydligen halvsyskon enligt henne :)
Låter gulligt.
Sedan åkte jag och mamma och storhandlade, lite för mycket kanske. När vi åkte hem var vi en hel bil rikare på mat men 4900 kr fattigare. Haha! Nu slipper vi vara utan mat iaf. :)
Så nu har vi en massa gott hemma. Älskar när man precis har storhandlat och har en massa smarrigt att äta. :)
På kvällen kollade jag och systeryster på film. Lite knas, men rätt så rolig :)

Imorgon ska jag på jobbintervju, blir nog bra :) Vill verkligen ha ett jobb, så jag får lägga på charmen :)

Ne nu ska jag kolla på film och äta något. :) Är vrålhungrig.
Tjohej.

Inga kommentarer: