onsdag 9 januari 2008

Ööh? hur ska jag ta det?

Idag har jag jobbat på en förskola, det var inte så jättefarligt, helt okej faktiskt.
Det gick två jättesöta små flickor där. Ville typ ta med en utav dem hem :) Lilla Alice :) Hon var görgullig!! Ville hjälpa till med allt, hänga upp andras strumpor och vantar i torkskåpet och sådär. Hon var två år och såå himla söt!
Den andra tjejen, Elin ville gunga. Hon var 2 år fastän att jag skulle kunna gissa på 4.. Hon pratade jättebra! Vi pratade om hennes storebror som brukade kittla henne. Jag: "Det tycker han nog är jätteroligt!" Elin: "Ja men det gör inte jag. Så då säger jag 'sluta upp med det där!!'- Jag gillar bara att hoppa och skratta på golvet..."
Sedan sa hon att hon gillar choklad och "smultring".. hehe, hon menade smultron. :) Supersöta iaf! :D
Senare på dagen var det en liten flicka som frågade: "Har du en bebis i magen?"
Hur fan tar man det?? Att man ser tjock ut? :O

Har skaffat mig ett nytt beroende, sex and the city. <3
Lovely.

Ha en trevlig kväll! <3

Inga kommentarer: