lördag 19 januari 2008

Chillkväll.

Nu sitter jag hemma hos Sandra och chillar. Vi kollar på "Livet enligt Rosa", äter en massa gott, sitter vid varsin dator och snackar om lite allt möjligt. Förut när jag pratade med mamma så frågade hon om jag skulle komma hem ikväll, eller vart jag skulle sova.. Då svarade jag " Vet inte vart jag ska slagga.." Fattar inte vart det uttrycket kommer ifrån. Har aldrig använt ordet "slagga" när jag har varit seriös innan.
Vi ska kanske spela sims sen, sitter här och funderar på om man kan lana sims.. Är det någon som vet så kan ni ju höra av er.. :)
Vi sitter här med varsin laptop och skriver på msn till varandra. Haha!

Ska nog till älsklingen imorgon och leka lite på dagen..

Sandra ville ha tv-tidningen nyss, men orkade inte gå och hämta den. Då frågade jag om jag skulle smsa den till henne, eller om den kanske gick att skicka över msn. Så lata är vi :P

Ne nu ska vi kolla på postkodmiljonären :D

- saknar dig älskling <3

ha en bra kväll :)

2 kommentarer:

KlaraM sa...

Livet enligt Rosa är typ den sööööötaste filmen ever!!

Elin Richthoff sa...

Alsklingsfilm! <3