måndag 7 januari 2008

Slappdag.

Nu har jag varit dålig på att uppdatera. Största anledningen till det är väl att det inte har funnits något att skriva om.. :P
Idag har jag varit hemma, dels för att jag har dragit på mig en märklig förkylning (som ena stunden inte existerar och som andra stunden gör sig väldigt påmind.. hmm?) och dels för att vikariepoolen inte ringde imorse.
Dock ringde det någon från Torslanda hemtjänst och sökte veronika. halv åtta på morgonen, me not happy. :P
Folk får sluta ringa fel så tidigt på morgonen. :O ^^
Får se hur det blir med jobb imorgon. Inte ens säkert att dom ringer, palla mer av detta. Klarar inte av att inte veta när jag ska jobba nästa gång. Kom på härromdagen att jag helt glömt av att söka andra jobb. Kan inte förstå detta, det är ju inte direkt så att jag trivs med det jag håller på med för nuvarande. Får börja med detta genast! Blir nog ikväll..
Vill säga att Fia ska en trevlig Thailandresa - inte alls avundsjuk. loovar ^^
Äntligen har min vän Sandy skaffat en blogg dessutom. finally :D bättre sent än aldrig.
Aja, mer har jag inte att skriva just nu.
puss hej

Inga kommentarer: