onsdag 2 januari 2008

Så var det 2008.

Jaha nu var det nytt år igen. Även om det har hänt typ 20 ggr i mitt liv, så tänker jag varje år samma sak. "Detta året ska jag.. bla bla bla" Detta året har jag försökt att inte hålla på med sånt. Det slutar bara i besvikelse ändå. Det enda jag har sagt är att detta ska bli ett bra år. Även det kan sluta i besvikelse, men gud vad jag önskar att det inte blir det...
Så, vad hände 2007??
Well, jag fick mitt körkort i slutet av januari (spelar ingen roll hur många gånger jag än tittar på mitt körkort; kommer aldrig ihåg om det var den 30 eller 31 januari jag fick det), jag och min Älskling firade 2 år den 6 februari. Sedan vart det balen och studenten (obeskrivligt bra), jag jobbade på posten med brudarna, hade hur kul som helst. Den fjärde september åkte jag och Sandra till Sunny Beach, i slutet av september fick jag jobb på The Square. I november började jag jobba i vikariepoolen, i december slutade jag på The Square. Sedan vart det jul och nyår.
Nyår var obeskrivligt roligt! Älskar verkligen mina tjejer. <3
Det hela började med middag hemma hos Fia, skitgod välkomnstdrink och massa goda After Eight :) Sedan severades det toast med skagenröra till förrätt. Till varmrätt blev det en skitgod kycklingrätt med pressad potatis. Efterrätten var obarmhärtligt god. Hallon och blåbär med riven vit choklad in i ugnen, det serverades med glass.
Mina pantsarvagnar vart populära, dock blev jag lite besviken. Min stora raket hade en stighöjd på 40 meter, dock blev det inte mer än typ 2 meter eftersom att skiten vällte och krashade rakt in i en buske.. Tur var det väl att busken var där, annars hade grannarna fått sig en liten överraskning.. :P
När festen tog slut så gick jag och Sandra hem till min pappa med sällskap av Henke och Coffe. Det var trevligt. Speciellt när Sandra skulle rida på Coffes rygg, och hela han vällte. Jag och Henke fick oss ett asgarv. Tur att det inte hände något. :)
Sedan låg vi och tjöta. Väldigt trevlig kväll. Typ den bästa nyår jag har upplevt.
Början på allas vårt 2008 har startat på chill hemma hos min pappa. Massa chill.
Nu ikväll ska jag och mamma till Ikea och handla en byrå till mitt rum. Måste fylla ut nu när skrivbordet med gamla datorn försvann.

Tack för ett fint 2007 :)

Inga kommentarer: