lördag 26 januari 2008

Myskväll.

Idag har jag haft en bra, men rätt lugn dag. Jag vaknade med en otrolig träningsvärk. Träningsverken var anledningen till att jag gick upp. Helt omöjligt att vända sig i sängen utan att grimasera.. Gymmade nämligen igår i 1 timme och 45 minuter. Körde stenhårt, och det kändes så himla SKÖNT! Såg en 80-årig tant på gymmet typ.. Hehe hon hade blus och finskor och grejer, fina smycken och sminkad och sådär. Jättesöt, och superduktig! Den damen förtjänar en medalj som går till gymmet vid den åldern. :)
I vilket fall som helst så strechade jag inte så noga, därav fick jag en otroligt smärtsam träningsvärk i heeela magen! Och då menar jag verkligen hela. Men jag får skylla mig själv.. :P

Jag låg i sängen rätt länge och kollade på Saltkråkan imorse och åt frukost.. Saltkråkan är så mysigt. Men gud så jag har blivit blödig.. Gråter till allt på tv. Håller på att börja lipa när jag ser Saltkråkan. Och det gör jag typ hela tiden just nu ^^
Sedan låg jag och kikade runt på Wikipedia på skådespelarna från Saltkråkan, och beviset på hur blödig jag faktiskt är, är att jag nästan började gråta när jag läste att Nisse Grankvist (Tjorvens pappa) är död. jag borde inte ta det såå himla hårt.. :P
Sedabn åkte jag ner och handlade åt mamma och sådär, utförde några ärenden så att säga :) Åkte hem, åt lunch och kollade på film.. Skönt att bara slappa. Efter det åkte jag hem till Soffan, eller fröken Dahlström :) Vi handlade och fixade mat. Sedan gick vi ut på promenad en timma i regnet.. Med stövlar och allt :P Sedan kollade vi på Postkodmiljonären, och efter det Underbar och älskad av alla. Riktigt rolig film.
"Vem är det?" HAHA! Efter den filmen känner jag mig mindre misslyckad. Hehe. Till filmen åt vi glass och varma bär, mums!
Sedan kollade på Let's Dance, och sedan börsen! HAHA! Sedan blev det sporten och vädret. Sicken fredagskväll va. Partaj på högsta nivå. Men oj så roligt vi hade :D

Imorgon ska jag ner till min älskling, herr Karlsson. Vi ska till Varberg till hans bror och flickvän. Ska bowla, laga mat och spela tv-spel tydligen :) Himla nice tycker jag :D
På söndag blir det storhandling, något jag älskar. :P

Aja, nattinatt.
Nu ska jag kolla på Saltkråkan och släppa en tår ;)


- "Mina barn får behålla sin sommardröm, och leva sitt sommarliv. Det ljuvliga, hemliga och vilda. Det som människan upplever bara när hon är barn, och glömmer när hon är vuxen, och inte har samma rätt till paradiset."

Inga kommentarer: