tisdag 8 januari 2008

.......

Har egentligen inget att skriva. Bara att jag är så in i helvetes trött på jobb just nu!
Ursäkta mitt tjat, men inget av jobben jag har sökt ger inte något. Im stuck with the damn vikariepoolen!
Hatar det!! Hatar när folk säger "Hoppas dom ringer imorgon då.." Fuck no! Jag hoppas på något annat jobb, inte på vikariepoolen!! Det är fruktansvärt, men det fattar inte folk som inte själva vart med om det. Folk som inte varit med i vikariepoolen fattar inte hur jobbigt det är att varje dag komma till en helt ny arbetsplats med nya arbetskamrater, nya barn, nya regler och nya miljöer. Man har inte koll på något, varje dag är som en dimma.
Aldrig får man tillräckligt bra relation med någon så att man känner en trygghet.
Missförstå mig inte, jag är inte otacksam eller kräsen, men vadsomhelst vägrar jag att gå med på! Jag kan inte vara såhär ovetandes om när jag ska jobba nästa gång.. Det funkar inte för mig. Jag kan inte vara så flexibel som de vill att jag ska vara. Jag vill ha ett schema så att man någon gång kan planera något utan att det går i kras för att de ringer från kommunen på morgonen..
Jag har aldrig gillat något jobb, eller jo på posten i somras. Men då var det arbetskamraterna som gjorde det hela <3
Anledningen till att jag alltid dragit mig ur eller bara avskytt de jobb jag har haft är att de alla har varit skitjobb!!
Det bara måste vända snart, för nu börjar jag tröttna ordentligt.. :(

Inga kommentarer: