onsdag 16 januari 2008

fuck it right back.

Om du har läst Sandys blogg, så vill jag säga till mitt försvar att hon faktiskt lånade ut den till mig. Hennes bror körde hit henne, och hon hade med sig den. Till att börja med så körde han sönder vår brevlåda, när han sedan krävde pengar för bucklan i bilen (ööh, hur var det han sa? "ni har ställt brevlådan så himla dumt!!") så började vi bli förbannade och sa till honom att brevlådan står precis där den ska stå och att han nu blev skyldig oss en ny brevlåda.. Sandra ryckte in och smällde till min mamma och kastade "Sex and the city"-boxen i huvudet på mig, så jag fick åka in till Akuten, 8 stygn blev det.. Det gör jätteont och nu har jag börjat se väldigt dåligt. Lovar att hon träffade en nerv eller något. Doktorn säger att det var precis det som inträffade, kommer att vara fullständigt blind imon 6-8 veckor.
Hmm, så kanske det inte riktigt gick till. Se där; inte bara Sandy som har livlig fantasi. Fuck it right back darling!

Idag har jag jobbat på ett mysigt dagis. Vi gick en promenad i skogen med alla barnen vid Wendelsberg. Väldigt trevligt. Blev så förvånad, barnen åt så himla bra också, en liten flicka åt till och med "nästan hela Småland" som hon så fint uttryckte det :D
Får se om det blir jobb imorgon, hoppas på det, så slipper jag vara så orolig att nösta månads lön inte ska räcka.. :)

Har kollat färdigt på hela "Sex and the city" nu också. Mycket fint sista avsnitt. Blev nästan lite tårögd. :)
Har en lätt förälskelse i Mr. Big, han är manlig, men på ett annat sätt den mest barnsliga människan på jorden. Ibland hatar jag honom, för att han är så arrogant, nonchalant och nästan elak. Men ibland sitter jag bara och ler åt hans söta påhitt. Men det är ju så, mitt och Mr. Bigs förhållande är lite stormigt. Men vilket förhållande är inte det? Det ska gå upp och ner, hellre berg och dal bana än karusell.
(Älskling, om du läser detta så är det dig jag älskar mest. No need to worry. <3)

Ne, nu ska jag kolla på barnprogram, typ Pelle Svanslös eller något :)
Goodnight -

2 kommentarer:

Elin Richthoff sa...

Du skramde mig rejalt Hanna. Klara ocksa for den delen :P

KlaraM sa...

hahaha shit trodde på det i början!