söndag 17 februari 2008

En myssöndag.

Idag har det varit en såndär riktigt härlig söndag. Så som alla söndagar borde vara :)
Jag har varit på Kungsmässan för att leta efter vita benvärmare, de var slut dock :( Var på ÖB också, skulle köpa trådkorgar :P Shoppade lite kakor till hemma-fikan hos Fia. Släta bullar, hallonmuffins och en doughnut. :)
Det var gott :) Jag håller med Fia, är rädd att vi börjar bli nedladdningsfreaks. Känns skönt att ha någon att dela beroendet med :P
Skulle kollat på Alvin and the Chipmunks nu, men kom på att det skulle bli lite sent.. Så nu sitter jag och kollar på Pippi. hehe!
Iaf så hade vi det riktigt mysigt. Vi satt vid deras köksbord och pratade i typ 4½ timma :) Det var roligt. :)
Gav varandra filmtips och sådär. riktigt nice :) Det får vi göra oftare :)
Vi satt även och pratade om hur det skulle se ut bland alla kompisar om tio år. Vilka som har barn, vilka som är gifta, singlar eller barnlösa osv. Riktigt intressant samtalsämne :)

Igår kollade vi på Melodifestivalen hemma hos pappa, omg. "Kebabpizza, slivovitza", orkar inte ens kommentera :P

Nu har jag och mamma varit ute på en promenad och pratat om en massa saker från när hon var liten :)
Pratade med mormor förut, vi bestämde att jag ska åka till henne på fredagmorgon, vi ska gå på torget och shoppa lite :)

Får se om jag ska jobba imorgon, hade varit soft med en ledig dag, men pengar är ju aldrig fel ;)

Ha en fortsatt trevlig söndag.
Love<3

ps. har ätit fick i hummersoppa med räkor tre dagar i rad nu på olika ställen. Nu måste jag äta något annat som omväxling snart :P

5 kommentarer:

Sophia sa...

Måste se kebabpizza :D haha

Sandra Wikström sa...

doughnut hade vart gott nu, servera det på er fest.:D iaf till mig. det lär bli uppskattat.

Elin Richthoff sa...

Hur ser min prgnos ut? ;)

Hanna sa...

ne vet du vad Sandra. dock verkar det som att det vankas kladdkaka ^^

Hanna sa...

Elin; du kan göra som du vill med din framtid. Dock tror jag att du kommer stadga dig och skaffa barn om en sisådär 6-7 år kanske :)