fredag 29 februari 2008

Shoppat. :)

Jag var i stan, och märkte att jag inte var 100% frisk, men det fick gå ändå :P
Jag och älsklingen fikade på Espresso House och gick i affärer. Stackars älsklingen, han led verkligen.. :P Köpte inga vita tygskor, hittade ett par, men var inte helt säker så jag struntade i dem. Hittade en ring, som jag älskade, dock köpte jag den inte. Ångrar mig såå himla mycket!
Den var så himla fin!
Försökte lägga in lite bilder, men det gick inte så bra :P
Får lägga upp dom bilddagboken istället :P

Ska snart äta kyckling och wokgrönsaker :) Sedan blir det Let's Dance :)

När jag gick i stan idag så började jag fundera på hur många olika stilar det finns. Vad handlar det om till exempel att ha kort hår på ena sidan och långt hår på andra?

Aja, ha en trevlig fredagskväll!

Love <3

2 kommentarer:

Elin Richthoff sa...

din fredagsmiddag later gi :P

Sophia sa...

hoppas du kryar på dig och blir HELT frisk snart! Tänk på london. pepp! måste boka hotell :D