onsdag 27 februari 2008

Sjuk :(

Idag är jag hemma, låg uppe mellan halv fyra och tjugo i fem imorse och kunde inte sova för att jag mådde så illa. :( Tillslut somnade jag, men hade redan bestämt mig för att stanna hemma idag. Och tur var det. När jag vaknade imorse så mådde jag inte så dåligt. Men när jag vaknade nästa gåg vid tio så var det katastrof. Det var typ jobbigt att bara stå upp. Kändes som att jag hade ashög feber. Hade ont i hela kroppen och frös som jag vet inte vad. Nu har jag dock tagit en ipren och mår lite bättre :) Illamåendet har försvunnit i stort sett, och det är ju skönt iaf.

Har en massa filmer som jag inte har sett, typ 30 st :O Vet inte vilken jag ska se. Ska beställa kläder från H&M också.

Hoppas jag blir frisk till helgen, då är det ju party-time :D Sara fyller 20 :D Eller 5 hur man nu vill se det (född den 29 januari.. haha). Ska ner till landet på lördag och sova där efter festen och sådär. Längtar. Saknar att vara på landet. Det är inte ens mitt land, men oj så jag älskar det. Det är nästan som mitt ;) Ska bli hur mysigt som helst :)

Imorgon ska jag ner till älsklingen antagligen, och på fredag blir det stan. Liite shopping och köpa present till Sara! :)

Fick en skitläskig kommentar av någon snubbe från Indonesien här på min blogg. Under inlägget "Kärlek <3". Psycho. Skulle inte förvåna mig om det är någon som driver med mig :P

Ne, nu ska jag kolla på film. Ha det fint.
Puss <3

Inga kommentarer: