fredag 8 februari 2008

Toppenfredag!

Imorse när jag vaknade var jag osäker på om jag levde. Kände mig dödssjuk.. Så jag tog tempen, men nehe, bara 36,1.. Hade visst ingen feber. Pallrade mig iväg till jobbet, och det visade sig vara toppen! Kände mig inte alls sjuk under dagen sen.. Hade det toppenkul med lilla Aimee, stora Alva och Elvira. :)
Gick ut med lilla Aimee i vagnen efter lunchen för att hon ska somna, mission impossible kallar jag det. Det var helt omöjligt, hon bara satt upp i vagnen och var fascinerad av allt.
Så jag vände och gick tillbaka. Sedan lekte vi lite till och när klockan var 15 så fick jag gå hem, 1,5h innan jag egentligen slutade :)
När jag åkte hem kände jag mig lite nere för att jag skulle lämna förskolan. Kommer sakna allt och alla :)
Men när jag kom hem så såg jag ett grönt kuvert i brevlådan, och vart skulle det komma ifrån om inte Liseberg?!?! Blev uttagen till nästa intervju också :D Då blev jag glad igen :)

Ikväll blir det mys och fika med Sandy och Fia :) Sedan vara "fylletaxi" åt mamma, haha!
Blir nog inte lika mycket fylla, som taxi. Hehe!

Ne nu ska jag gå upp och koka makaroner och steka köttbullar :D

Vi hörs snart igen :)
Love <3

1 kommentar:

Sophia sa...

Åh gud va roligt med Liseberg!! Kan knappt bärga mig tills vi träffas (typ en halvtimme) och få veta vilken avdelning du ska till :D