onsdag 27 februari 2008

Tack Gud för värktabletter!

Värktabletter är en gudagåva! Verkar som att jag har dragit på mig influensan. Hoppas det är en lindrig typ. Nu har jag tagit en specialtablett som inte finns i Sverige. Dom är köpta i London, och de funkar så himla bra! Mår mycket bättre nu!

Runt 16 idag så trodde jag att jag skulle dö. Har inte mått så dåligt på jättelänge!
Hade ont överallt, höll på att frysa ihjäl och mådde illa. Sen kom räddningen. Mamma. Hon hade köpt med sig cola och en tidning hem. Och så kom hon ner med en såndär supertablett! Orkade inte hämta tablett själv, kunde inte gå så långt själv.. :S

Ska vara hemma imorgon och fredag också, hoppas verkligen att jag blir frisk till på lördag!

Ligger och kollar på sjukhuset och ska ringa H&M och beställa kläder nu.
Love <3

Inga kommentarer: