torsdag 21 februari 2008

Torsdag.

Idag har jag varit på en till intervju, den gick inte riktigt som jag ville. Men jag ska fix till detta imorgon.
Vi hade en himla bra shoppingdag idag, jag, Fia och Sandra. Fick tag på en del bra grejer :)
Åt lunch på Nello på Kungsmässan, åt pasta med kyckling och spenatsås. Gott gott :)
Köpte en fin gul tröja på Gina Tricot som jag ska ha som myströja :) Och två längre linnen på H&M, gjorda av organisk bomull :) Håller med Fia, gud vad snälla vi är mot världen.
Fia fyndade väska och plånbok, mycket fint. Vi gick in på Wettergrens och skulle kolla spel och böcker. Hittade en bok som jag letat efter aslänge, nedsatt från 238 kr til 99 kr!! Men kunde inte köpa den, rean skulle inte börja förrän den 26/2, så tur som jag hade hittade vi en rolig filur där inne som jobbade där som gömde boken ^^ haha!

Imorgon ska jag till mormor, ska bli himla mysigt. Har köpt rosa tulpaner som jag ska ha med mig till henne :) Hoppas på att få träffa morfar lite också, han ska jobba imorgon. Hoppas att vi hinner umgås lite innan han åker. :)

Nu har jag precis ätit middag, wienerkorv med mjölig mosad potatis. Igen :P Men det är gott :)
Dock tror jag att jag får byta maträtt nu, börjar tröttna litegrann :P

Ska nog kolla på film nu, vet dock inte vilken. Äta lite frukt också kanske..
Ikväll blir det nog Du är vad du äter och glass med varma bär. :)

Love <3

3 kommentarer:

Sophia sa...

Grymme shopping dag! Du kanske ska unna dig lite vit choklad tilld dom där bären o glassen som plåster på såren för den jobbiga intervjun :)

KlaraM sa...

Jag läser alltid din blogg! haha har stenkoll på vad som händer i ditt liv! :P Jag såg att du efterlyste kommentarer av alla som läser men det var så länge sedan så jag tänkte att du kanske inte skulle se det.. :) Pusspuss

Hanna sa...

Haha, fan vad nice att höra Klara. är sådär lite spännande att veta vilka som läser :)pusspuss