tisdag 19 februari 2008

Tisdag.

Idag har jag jobbat på det stället som jag var på förra veckan, så det känns bra där nu. Nu kan jag alla namn, regler och rutiner. Känner mig inte så vilsen :P
Dock ska jag inte jobba mer denna veckan, känns skönt. :)

Idag när vi åt mellanmål så ringde de från ICA Kvantum i Kungsmässan och frågade om jag var intresserad av en tjänst i delikatessen. Så jag ska på intervju på torsdag kl 10 på morgonen!
Imorgon ska jag på intervju på Lisberg kl 14, först ska jag nog luncha med mamma i stan :) Torsdag blir det intervju på ICA, efter det blir det fika och shopping med Fia :) På fredag är det studiedag, så då är alla förskolorna stängda, så då är jag ledig. Den dagen ska jag tillbringa med min älskade mormor <3 Vi ska fika, gå i affärer, ta en promenad och bara sitta i deras uterum och prata :) Ska bli hur mys som helst :D

Nu på eftermiddagen skulle jag ha bakat en massa kakor, för vi har så himlans mycket ägg, som vi måste göra slut på :P Men istället åkte jag med mamma och tränade, duktigt av mig om jag får säga det själv. Sedan kom vi hem, då fick jag äta min favoriträtt for the moment, Viktväktarnas 3% wienerkorv, med mosad potatis av mjölig sort, till detta äter jag ketchup :D Alldeles otroligt gott. Tack Fia för att du introducerade mig för denna korv i söndags. Det har öppnat en ny värld för mig :P

Funderar på om jag ska kolla på en film nu, till det ska jag äta bär och glass. Lättglass of course :P
Detta kämpande med rätt mat och träning har äntligen givit resultat. Är dock inte nöjd med det antal kg jag gått ner, a few more to go. ^^

Nu är äntligen lokalen hyrd till festen. 19 april. Exakt 2 månader kvar idag. Ska bli så jädra kul :D

Ne nu får jag sysselsätta mig med något annat. Är pirrig inför imorgon, så jag får försöka distrahera mig med något.
Film? Ja tack :)

Love <3

ps. kan ni inte skriva en kludd på kommentarer ni som läser så jag har lite koll på läget :)

2 kommentarer:

Elin Richthoff sa...

grattis till kilona :)

Sophia sa...

Winerkorv är gott, jag ska käka en nu :D SMASK! Hoppas det går super på intervjun idag! Ser fram emot fika o shopping imon :D