torsdag 14 februari 2008

Redan torsdag :)

Idag har jag jobbat, från kl 7 till 15. Det var tufft att gå upp så tidigt, men himla skönt att komma hem i tid. Gick ut på en 50minuters promenad i det fina vädret :)
Sedan gick jag hem och duschade och fixade naglarna m.m.
Satte på en film Pippi på de sju haven, hehe. Håller på att kolla igenom Astrid Lindgren filmerna, alldeles underbara! Sån skön humor. Särskillt i Saltkråkan och Pippi. Skämt som man inte förstod när man var liten är otroligt roliga nu!
Imorgon har jag bestämt mig för att ta en ledig dag, ska bli himla skönt! Kolla på film och sådär :)
Har lovat mamma att dammsuga undervåningen också :P Senare på kvällen ska jag ut och äta med min älskling. Ska bli såå himla GOTT :D
Efter det ska vi antingen ut en sväng med Ruben, eller så ska vi åka hem till Benny, hyra film och bara mysa :) Får se vad vi bestämmer oss för :)
Resten av helgen har jag inte riktigt planerat än..

Och idag är det alla hjärtans dag. Ett gulligt påhitt men inget jag är vansinnigt förtjust i. Man ska väl inte behöva en speciell dag för att visa uppskattning och kärlek? Nåja, nu är det som det är :)

Snart blir det Kustbevakarna. :) Eller Du är vad du äter, kan inte bestämma mig :P

Puss <3
.. och ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag :)

Inga kommentarer: