söndag 10 februari 2008

(Lite) söndagsångest och (lite) baksmälla.

Nu sitter jag hemma hos Bennys bror, alla utom jag och Benny sover, Benny vill sova, men det kan han inte när jag vill vara vaken. Speciellt inte nu när jag sitter här och klapprar på J´s hyperhightec dator. Nu sa Benny att den här datorn var rätt "lowtec"...
Benny hälsar till alla att jag är bakis, och att det är mitt egna fel. Och det vet jag mycket väl :)
Inte fan var det någon som tvingade i mig dricka :P
Det var iaf skitkul, vi åt jättegoda sallader och grejer, och drack och spelade Guitar Hero och drack lite till typ. Tjötade och så :)
Träffade världens utan tvekan lustigaste person. Mer säger jag inte. Men lustig det var han. :P

Idag har jag för övrigt söndagsångest. Och inte blir det bättre av att jag är bakis.. :P
Vill inte jobba på det stället jag ska vara på den här veckan.. Me not like.

I fredags var det väldigt trevligt, vi hade himla kul när vi skulle åka hem till Fia efter fikan ändå. Tänk vad kul man kan ha med blinkersen. Eller vad det nu heter :P
Efter det åkte vi hem till Sandra och åt paj, sedan kollade vi på Pocahontas. Sen skulle jag köra hem mamma från en tjejmiddag hon hade varit på, och även hämta upp min "styvsyster" ute på landet. Kom hem typ tre på natten, då var jag trött :P
Igår hann jag inte skriva här. Besviken på mig själv :P

Och vad händer idag?
Jo, vi ska nog kanske snart göra en "one-night-stand-rymning".. Men vi har inte bestämt oss än. Senare idag ska jag åka hem, och bara mysa. Mysa av det sista innan jag börjar jobba :(

Ha en trevlig söndag, och försök att inte få någon söndagsångest.

Puss <3

1 kommentar:

Sophia sa...

Blinkers is the shit :D