söndag 24 februari 2008

Slappsöndag.

Igår var det hur trevligt som helst! Vi hann bara med två spel, för det första spelet som vi spelade skulle ta 30 minuter (det stod på kartongen), för oss tog det ungefär 3 timmar. Och jag fattar inte varför. :P
Iaf så var det ett väldigt roligt spel. När sandra skulle räkna upp olika saker som fanns i ett stall så sa hon "en stor bajshög utanför", hysteriskt roligt enligt mig. Fia skulle räkna upp "ovanliga men förekommande husdjur", varpå hon säger "fluga!". OMG! Jag skulle räkna upp olika sorters valar, varpå jag säger"abborre!!" Jag räknade typ allt som fanns i vattnet för att helgardera mig. Tror till och med att jag svarade sjöhäst. haha!
Fia vann iallafall, hon hade ledningen genom hela spelet. Tror att det beror på att hon fick lättare frågor än oss. hmm.
Sedan spelade vi Draw One, Sandra lyckades rasa det båda gångerna vi spelade. Men vi hade ordentligt kul så länge det varade :)
Sedan kollade vi på hotell i London. Gud vad kul det ska bli :D
Vi käkade thaimat, godis, potatisskruvar, ostbollar och drack vin :)
Sånt där borde man göra oftare. Mycket oftare.

Idag är det söndag, och det ska bara slappas. Är hemma hos älsklingen nu, vi ska nog bara kolla på film och sådär idag. Sedan ska jag hem runt 16 typ.
Ikväll vet jag inte vad som väntas, kanske ska göra ett försök till med att se en film. Har ju misslyckats med det hela veckan. Helt otroligt.

I veckan blir det nog jobb antar jag. Ska nog träffa Fia och Sandra också och kolla lite mer på hotell och sådär. Vi hann ju inte klart med det igår.

Ha en trevlig söndag.
Puss <3

1 kommentar:

Sophia sa...

lättare frågor? haha. försöka går juh. Jag är nog helt enkelt smartare än er ;)