måndag 25 februari 2008

Äntligen!

Äntligen har jag satt igång med att se en film. Håller på med Alvin and the chipmunks. Somnade dock förut, så ska se klart den snart..

Idag har jag jobbat på ett ställe där jag varit rätt mycket förut. Det var helt okej. Men var trött. Det var massa barn som var hemma och sjuka, magsjuka... Alla har typ det :O
Det är ett mirakel att jag inte blivit smittat. Peppar, peppar ta i trä.

Inatt drömde jag att jag hade en bebis. Igen. Helt sjukt. Har drömt det tre gånger på en vecka nu.
Det var en pojke som hette både Robin och Anton. Den hette båda namnen, det var liksom i olika skeden av drömmen. Helskumt. I den här drömmen så var jag iaf en ansvarsfull mamma, de andra gångerna har jag inte förberett mig alls. Jag har inte köpt någon säng, vagn, skötbord, blöjor och inte ett enda klädesplagg. Det är värsta stressen i alla drömmar. I den senaste (förutom den inatt) så hade jag inget att transportera hem mina barn i (fick tvillingar, flickor båda två), så jag köpte en såndär bärgrej på typ Lindex för 149:- och knödde ner båda mina töser i den. Sedan fick de sitta där i två dygn, inte gav jag dem någon mat eller bytte blöja. Usch, hatar att drömma sådant. Måste vara för att jag jobbar med småbarn. Det måste vara därför jag drömmer om det hela tiden. Inatt hade jag iaf köpt vagn och kläder och sådär.

Jag skulle beställa lite kläder från H&M nyss, och så har jag fått en rabattkod som ger mig 25% rabatt på en valfri vara, men det fanns inget jäkla ställe att fylla i den där rabattkoden på. Får ringa imorgon och beställa över telefon istället så kan man få lite hjälp :)

Idag har vi haft gäster nu på kvällen, Thomas bror och hans fru och deras två små barn. Vi åt tacos :) MUMS! Kändes lite skumt att ha gäster en måndagkväll men vad fasen, det var trevligt :)

Ne, nu ska jag kolla färdigt på Alvin and the chipmunks. Den var mycket bättre än förväntat.

Love <3

Inga kommentarer: