fredag 1 februari 2008

Äntligen fredag!

Är så hungrig så jag orkar egentligen inte skriva här.. Men känner att det behövs en uppdatering. Min dag på jobbet igår var bra trots att den var 9,5h lång. Det gick fort, men det var nog bara för att hände saker hela tiden. Barnen ramlade av stolar och rutchkanor, snubblade, kräktes m.m. Hade saker att företa mig hela tiden :P Om man bortser från alla dessa katatstrofer så var det en väldigt bra dag. Dock var jag supertrött på kvällen, var lite krasslig också. Men det gick över.. :) Idag har jag jobbat på världens sämsta förskola. Jobba barn, konstiga fröknar och äckligt var det :s Dock jobbade det en annan vikarie där också, som var väldigt trevlig. Var så himla skönt att åka hem. När jag kom hem så fick jag sån panik över att jag hade ätit kaka på jobbet, så jag var tvungen att gå ut på en promenad. En timme i ösregn. Det är strongt. Gick runt och funderade en massa. Bland annat på farfar och hur han har det där uppe i himlen.. Saknar honom. (F)
Sedan kom jag hem, var genomblöt, och mina lår var alldeles kalla, röda och blåa. (blåa var dom för att jeansen hade färgat av sig. haha)

Snart ska vi nog äta middag, biff och potatishalvor :D Väldans gott ska det bli. Vi ska äta framför tv:n idag, ska kolla på Let's Dance :) Det är bara jag, mamma och Thomas idag.. men det gör inget, ska bli skönt att bara vara hemma hela kvällen :)

Imorgon ska jag hem till älsklingen, vi vet inte riktigt vad vi ska göra.. men det brukar lösa sig :)

Äntligen har Fia uppdaterat sin blogg, nu sitter jag och väntar på bilderna :D

Ne, nu börjar jag må illa av att jag är så hungrig, orkar inte sitta här mera...

Ha en trevlig fredagskväll allihopa, det ska jag ha :D
Puss & Kram

Inga kommentarer: