onsdag 13 februari 2008

Onsdag.

Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet, har varit en rätt så seg dag.. jag har varit trött och hängig också :(
Men ska jobba imorgon med, känner kanske att jag ska ta ledigt på fredag :) men jag vet inte än..
Nu är jag hungrig.. Ska nog äta lite frukt :) Vet inte vad jag ska hitta på idag. Antagligen det jag brukar göra på onsdagar, kolla på Fråga Olle :D Det programmet är galet kul :D
Börjar kl 7 imorgon, så det blir inte så sent för min del ikväll. Men imorgon slutar jag kl 15..
Alla hjärtans dag imorgon också! <3
Dock ska jag inte träffa min Älskling, för vi jobbar och står i. Det är ett fasligt sjå! :P (eller hur det nu stavas)
Vi får ses i helgen istället!

Ne nu orkar jag inte skriva mer. Känner att jag bara skriver för att det ska skrivas. Och det är ju inge kul att läsa :P

Klara; Ha en trevlig resa och sola och bada lite för mig också ;)

Nu ska jag nog dricka te och äta frukt i min ensamhet :P
Love <3

Inga kommentarer: