söndag 3 februari 2008

Söndag.

Idag har det varit en sån där härlig och perfekt söndag. Sov ut ordentligt, åkte in till Kungsbacka och fikade med Sandy och Fia. Himla mysigt. Sen skulle Sandy åka och jobba så då fikade jag och Fia vidare och pratade om en massa betydelsefulla saker. Allt mellan himmel och jord. Men mest var det nog om utbildningar och jobb.. Det vi kom fram till är att det är nog inte så himla dumt att packa upp tomatpuré i en mataffär, hellre det än vikariepoolen iaf. Hehe. Sedan gick vi och kollade i affärer. Jag köpte underkläder och Fia köpte en ursnygg klänning till cocktailpartyt som hon ska på :)
Sedan åkte jag hem och har tagit ett långt härligt bad. Ska snart äta middag och sedan blir det film :)

Update om helgen. I fredags var jag ju bara hemma då som jag skrev i det förra inlägget. Igår sov jag ut ordentligt. Sedan åkte jag hem till Benny och fick reda på att vi skulle till hans bror och flickvän i Varberg, så vi åkte dit och hade spelkväll och kollade på tv. Vi spelade Guitarf Hero och Lika par leka bäst :) Väldigt trevligt var det :)

Nu satte den där lilla söndagsångesten in känner jag, det är nog bara för att jag inte packar upp tomatpuré på en mataffär ;) Eller vad tror du Fia? :)

Yeye, ha en trevlig söndagskväll. <3

1 kommentar:

Sophia sa...

Tomatpure är livet :)