tisdag 5 februari 2008

Tisdag.

Idag har jag jobbat, likaså igår. Har jobb på det stället veckan ut. Älska :)
Så himla söta barn, allihopa är mellan 1 och 2 år, och håller på att skolas in nästan hela högen. Barnen är jättegosiga och kramiga, jättemysigt. Personalen är trevlig också :)
Imorgon börjar jag 7, ska öppna upp alltihop. Men jag slutar kl 15, nice :D

Just nu sitter jag och är otroligt godissugen, vill bara äta en massa onyttigheter! Men vi ska äta middag inom en snar framtid :) Hoppas på att det ska stoppa godissuget!

Längtar så till helgen, ska bli en jätterolig helg :) Fika med kompisarna på fredag (kanske bio), och på lördag blir det inflyttningsfest med Benny :D

Jaa, älskling. Imorgon har det varit du och jag i 3 år, i hela 3 år. Vill att det ska bli många fler <3

Ha en trevlig kväll! Puss!

Inga kommentarer: