fredag 22 februari 2008

Fredag. :)

Idag hos mormor var det trevligt, men jag var himlans trött.. Vi var på torget och shoppade lite, jag shoppade foundation, rouge och vita benvärmare. :) Sedan gick vi hem och pratade lite och sådär. Sen åkte morfar till jobbet vid två, då började mormor med middagen så att jag skulle hinna äta innan jag skulle åka. Köttgryta med potatis :) Jättegott!
Sedan åkte jag hem, satt och slumrade till på bussen om vartannat, var superskönt!
Träffade mamma i stan, handlade och åkte hem. Satte på mig myskläder, såklart :)
Har kollat på Let's Dance, tyckte att det var fel att Mi åkte ut.. Tyckte att hon var duktig.

Snart ska jag lägga mig och kolla på tv lite.. Blev fasen ingen film idag heller, fattar inte vart tiden tar vägen :O
Ska sova ut riktigt länge imorgon, ska bli superduperskönt!!

Älskar min säng, speciellt på morgonen då den har perfekt temperatur :) Då vill man bara ligga kvar. Och då är det ju fan om man måste på toa (vilket händer typ 9 gånger av 10), för då blir man ju nästan lite pigg när man har tänt i badrummet och sådär. Man kan inte få till rätt känsla igen. Eller jo, ibland. Då är det så himla skönt att lägga sig igen :)

Imorgon blir det kombinerad spel- och melodifestivalskväll tillsammans med hotelletande, hämtmat, vin och gottigott hos Fia :)
Ska bli riktigt nice. (H)

Aja, sov gott. Dröm söta drömmar.
Love <3

1 kommentar:

Sophia sa...

Du är sämst på att se på film :P